Utgång

Oj oj oj.. Vet inte när jag var ute senast (förutom när jag fyllde år) och hade så kul. Drack drinkar som jag aldrig brukar dricka och dansade på med Lina :) det var en segstartad kväll som började med gäspningar och slösnack, när vi kom ner fortsatte det i samma anda. Vi gick runt och kollade lite folk, tog en dricka och sedan började kvällen! Hahahah.. Fy!

Jag mådde inte bra när jag kom hem men i morse mådde jag hur bra som helst. Lite bakis mage och lite ont i huvudet. Jag trodde att jag skulle ligga hela dagen! Icke ;)

Nu ska jag och min kära sambo, som förövrigt inte mår så bra ner till stan! :) vackert väder, då sitter man inte inne ;)

Ha en kanonsöndag :) mys ordentligt :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu